Yönetim tarafından açıklanan 2010 yılı Faaliyet Raporları'nın 60. sayfası, muhalefeti ayağa kaldırdı. Çünkü burada yer alan “Üst düzey yöneticilere 1 milyon 324 bin 30 TL ödendi” ibaresi büyük tepki çekti.



Galatasaray Yönetimi, 20-27 Mart 2011 tarihlerinde yapılacak Mali Genel Kurul öncesinde, 2010 yılı Faaliyet Raporlarını ve Denetleme Kurulu raporunu resmi internet sitesinden üyelerin değerlendirmesine sundu. Sadece kulüp üyelerine açık olan raporlara erişim için gerekli olan şifre, üyelerin cep telefonlarına gönderildi. Üyeler tarafından titizlikle incelenen Faaliyet Raporları’nın özellikle 60. sayfası, Adnan Polat ve yönetimini epey terleteceğe benziyor. İbra edilmeme tehlikesiyle karşı karşıya kalan yönetim, burada yer alan rakamlar nedeniyle muhalefetin tepkisini daha şimdiden çekti.

‘Kim bu yöneticiler?’

60. sayfada yer alan c maddesinde, Adnan Polat’ın sahibi olduğu Polat Turizm Otelcilik Ticaret ve San. A.Ş.’ye 142 bin 331 TL’lik, yönetici Yiğit Şardan’ın şirketi olan MG Medya Yayıncılık Hizm. Tic. A.Ş.’ye ise 145 bin 015 TL’lik fatura kesildiği bilgisi yer aldı. Camianın önde gelenleri, bunun hukuk dışı bir şey olmadığını ancak etik bir davranış sayılmayacağını söyleyerek, tepkilerini dile getirdiler. Ancak muhalefeti asıl kızdıran şey, D maddesinde yer alan, “31 Aralık 2010 tarihi itibariyle üst düzey yöneticilere ödenen ücret ve benzeri menfaatler toplamı, 1 milyon 324 bin 30 TL tutarındadır” ibaresi oldu. Bunun bir maaş ödemesi olmadığı öğrenilirken, muhalefet hangi yöneticilere ne için bu kadar yüksek ödeme yapıldığını öğrenmek için harekete geçti.