Galatasaray'ın Rumen teknik direktör Hagi ile yollarını ayırma kararı Hollanda basınında geniş yer buldu.



YÖNETİM GÖNDERDİ

Hollanda gazetelerinden Algemeen Dagblad, "Rijkaard'ın halefi de Galatasaray'dan gönderildi" başlığını kullanarak kaleme aldığı haberde, "Türk basının iddialarına göre Frank Rijkaard'ın halefi eski ünlü Rumen futbolcusu Gheorghe Hagi de Galatasaray'dan gönderildi. Galatasaray'ı istenilen düzeye getiremediği için gönderilen Hagi, iddiaları henüz doğrulamadı" diyerek Rumen hocanın gönderilmesini okurlarına duyurdu.

5 AY DAYANDI

Het Parool Gazetesi ise, "Galatasaray Hagi'yi gönderdi" başlığını kullanarak okurlarına duyurduğu haberde, "Gheorghe Hagi, 5 ay sonra Galatasaray'da ki teknik direktörlük görevinden gönderildi. Onun kaderi de Frank Rijkaard gibi oldu" yorumunu yaptı.

SOKAĞA ATTILAR

Diğer bir çok gazeteler gibi Hollanda'nın günlük gazetelerinden olan De Telegraaf ve De Volkskrant Gazeteleri'de "Galatasaray Hagi'yi sokağa attı" başlığını kullanıp "Galatasaray, Fenerbahçe yenilgisinden sonra Rumen hoca Gheorge Hagi'yi de gönderdi. Son haftalarda alınan başarısız sonuçlar hocanın gönderilmesine neden oldu" yorumunu yaparak haberin kaynağını Türk basınındaki iddialar olarak gösterdiler.

Amsterdam / DHA